Sunday, July 23, 2006

Marselisborg

Efter endnu en internetfri uge hos svigerfamilien i det bornholmske
fik jeg endelig færdiggjort et af min mange henslæbende
kildeindtastningsprojekter. Jeg har fået hakket samtlige 4140
personer på Marselisborg-monumentet ind i en database og har lagt
en PDF-fil op med resultatet (115 sider) til download på mit netsted
på adressen:

http://www.bryld.info/download.php

Oplysningerne vil naturligvis nok være mest interessante for personer
med sønderjysk familie, men også for folk med udvandrere, som i
enkelte tilfælde også kom med på monumentet. Bemærk venligst at der
er ca 1500 flere personer på listen end i den udgivne liste, som
befinder sig på Rigsarkivet og visse biblioteker.

Nu I alligevel er der allesammen, skulle I også tage et kig på mine
PhpGedView-sider, specielt den nye integrering med GoogleMap.

--
Med venlig hilsen
Lars Erik Bryld

0 Comments:

Post a Comment

<< Home